A szálak és ahova összefutnak

Sokat gondolkodtam, hogy milyen promóciós videóval kezdjük idén a szeptembert. Valami olyat szerettem volna, ami nem csak arról szól, hogy kiállunk, és csinálunk néhány mozdulatot nagy jókedvvel, vagy pár korábbi videót összevágunk, hogy egy nagy montázst kapjunk az előző év eseményeiről. Ezek mind egytől egyig működnek, és nagyon jó videok szoktak születni ezen kompozíciók mentén, de én most mást akartam. Szerettem volna, ha nem csak a sportot mutatnánk be, hanem magát az embereket is, akik űzik azt. Így született meg ez a promó video, megannyi élet összefűzve: A nagy találkozásokról és, hogy milyen mások vagyunk, mégis a szálak egy helyre futottak össze, ebbe a gigantikus, kibogozhatatlan csomóba, ami maga a CAPOEIRA.

Ide kattintva nézheted meg a videot:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések